.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روز طلایی کشتی مازندران در آوردگاه جهانی
کشتی گیران مازندرانی در روز پایانی مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان به ۳ مدال طلا دست یافتند.

به گزارش شمال نیوز، در مسابقات فینال ۵ وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان در شهر اوفا روسیه، رحمان عموزاد در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۸۶ کیلوگرم و علی اکبرپور هم در وزن ۱۲۵ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شدند.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد دلاور بهشهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر بارتوز سولتیس از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد ابوالفضل نصیراف از آذربایجان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عموزاد در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ (ضربه فنی) فئودور بالتویف از روسیه را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. عموزاد در دیدار پایانی به در یک کشتی تهاجمی با نتیجه ۹ بر ۳ راویندر از هند را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

امیرحسین فیروزپور کشتی گیر جویباری وزن ۸۶ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۶ جاشوا مورودیون از آلمان را شکست داد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۹ بر ۴ اسلام کاراتویف از روسیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. فیروزپور در این مرحله داویتی کوگواشویلی از گرجستان را با نتیجه عالی ۱۴ بر ۴ از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. فیروزپور در دیدار نهایی با نتیجه ۱۹ بر صفر و امتیاز عالی از سد رحیم ماگامادوف از فرانسه گذشت و به مدال طلا رسید.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم علی اکبرپور بابلی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ و امتیاز عالی ارسلانبک توردوبکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی آندری بستایف از روسیه را با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله در یک کشتی نفسگیر با نتیجه ۸ بر ۵ از سد ویات هندریکسون از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. اکبر پور در این دیدار در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه ۴ بر ۴ از سد لیووا گئورگیان از ارمنستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

بدین ترتیب از ۶ کشتی گیر مازندرانی حاضر در مسابقات، ۵ نفر مدال طلا گرفتند و یک نفر در جایگاه پنجم قرار گرفت تا تیم ملی ایران در مجموع تیمی با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره و یک برنز و ۱۷۸ امتیاز بر سکوی قهرمانی جهانی بایستد.

دیروز نیز عرفان الهی و محمد نخودی ۲ دلاور مازندرانی، به ترتیب بر سکوی نخست اوزان ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان ایستادند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.253 seconds.